#review | I’m Counting to Six…
Δεν έχω ιδέα ούτε πώς το I’m Counting to Six βρέθηκε στη λίστα μου, ούτε γιατί μετά το αρχικό του σκανάρισμα θεώρησα ότι θα ήταν ένας καλός τίτλος για ‘μένα. Για να είμαι ειλικρινής ήταν τόσο εκτός των προτιμήσεών μου, που σκέφτηκα σοβαρά το ενδεχόμενο να μη γράψω τίποτα γι’ αυτό. Το γεγονός ότι ασχολήθηκα μαζί του για 71 λεπτά έπαιξε όσο να ‘ναι τον ρόλο του…
Η πλάκα είναι ότι σε αυτή την ούτε μιάμιση ώρα, πρόλαβα να το τερματίσω — όπως άλλωστε έχω κάνει με όλους τους τίτλους για τους οποίους έχω μοιραστεί τις σκέψεις μου. Το I’m Counting to Six… είναι ένα horror adventure πρώτου προσώπου το οποίο έχει δημιουργηθεί από έναν άνθρωπο όλο κι όλο, τον Alexander Reshetnikov. Εμένα μπορεί να μου ήταν άγνωστος, όμως απ’ ό,τι διαπίστωσα έχει ένα ιδιαίτερα φανατικό κοινό, με τα παιχνίδια που εκδίδει μέσω της εταιρείας του, EMIKA_GAMES, να θεωρούνται καλτ στον χώρο των horror.
Φάουλ λοιπόν από πλευράς μου: τι δουλειά έχω εγώ με horror τίτλους γεμάτους από jump scares; Παρ’ ό,τι μετά τα πρώτα 10 λεπτά ήμουν υποψιασμένος, το I’m Counting to Six… με έπιασε ουκ ολίγες φορές στον ύπνο, κάνοντάς με να πεταχτώ από την καρέκλα μου, να χτυπήσω το mouse με δύναμη στο γραφείο, να αναφωνήσω πνιχτά και να δαγκώσω τη γλώσσα μου (ευτυχώς μία φορά). Δεν ξέρω πόσο τρομακτικό θα το βρουν οι μύστες του είδους, όμως έχω την αίσθηση ότι κυμαίνεται σε καλά στάνταρ.
Το στόρι του έχει προοπτικές όμως κάπου στην πορεία χάνει το mojo του. Ο Grisha είναι καθ’ οδόν για να επισκεφθεί τον παππού του, όταν ένα τροχαίο ατύχημα τον βγάζει απ’ τον δρόμο του. Αναζητώντας βοήθεια, βρίσκεται σε ένα εγκαταλελειμμένο (αυτό παίζεται) χωριό στο οποίο είναι ξεκάθαρο ότι κάτι κακό έχει συμβεί. Το τι ακριβώς είναι αυτό, θα το ανακαλύψετε μέσα από γράμματα και σημειώσεις που θα βρίσκετε στο διάβα σας, καθώς παράλληλα θα προσπαθείτε να σωθείτε από οτιδήποτε είναι εκείνο που σας απειλεί.
Η δράση του I’m Counting to Six… περιλαμβάνει διάφορους γρίφους τους οποίους θα κληθείτε να λύσετε, υπό το βλέμμα μανεκέν που αλλάζουν στάσεις και μετακινούνται στον χώρο όταν έχετε την πλάτη σας γυρισμένη προς αυτά. Οι διάφορες οπτασίες (ή και όχι) του Grisha θα σας κρατήσουν θέλετε-δεν θέλετε σε εγρήγορση, με τον αργό βηματισμό του τελευταίου να ενισχύει ακόμα περισσότερο την ένταση. Δυστυχώς τα κείμενα του παιχνιδιού είναι γραμμένα σε άθλια Αγγλικά (ανεπίτρεπτο στην εποχή του ChatGPT), κάτι που εμένα τουλάχιστον με ξενέρωσε σε έναν βαθμό.
Κάτι άλλο που μου άφησε αρνητικές εντυπώσεις στο παιχνίδι, ήταν το optimisation που (δεν) έχει γίνει. Σε έναν Core i5-12600K με 32 GB RAM και RTX 3070 Ti, το I’m Counting to Six… έτρεχε με απαράδεκτα χαμηλό frame rate το οποίο ανεβοκατέβαινε συν τοις άλλοις, ενώ την ίδια στιγμή οι ανεμιστήρες του συστήματός μου θύμιζαν 777 την ώρα που περνούσε τους 80 κόμβους κατά την απογείωση.
Εν τέλει, μου άρεσε; Όχι, σε καμία περίπτωση. Ευτυχώς διήρκεσε μία ώρα και ξεμπέρδεψα μαζί του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα αρέσει και σε εσάς. Αν τα γούστα σας διαφέρουν από τα δικά μου και δεν λέτε ποτέ όχι σε ένα καλό jump scare, δείτε το. Είναι σύντομο, φθηνό και θα αποτελέσει αφορμή για να ψάξετε και τις υπόλοιπες δημιουργίες του Reshetnikov.
Μου θύμισε: -
Κυκλοφορία έκδοσης: Ιανουάριος 2024
Πλατφόρμες: PC